باگ سیستم استرداد بلیت سامانه پایانه

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail
Print Friendly, PDF & Email

چند سالی هست که بلیت سفرهای خودم رو از وب سایت پایانه که به شرکت های اتوبوس رانی وصله میگیرم. تا حالا اتفاقات مختلفی برام پیش اومده بود ولی این یکی که اخیرا متوجه شدم جالب بود و گفتم به اشتراک بگذارم.

پایانه محمدامین ساجدی

چند روز پیش بلیت گرفته بودم برای کرج به اهواز و اهواز به کرج. برای یکی از دوستانم گرفته بودم. دوستم یه مشکلی براش پیش اومد و بلیت کرج به اهواز رو رفت از دفتر شرکت مبدا لغو کرد و هزینه رو بصورت دستی دریافت کرد. البته با کسر 10 درصد. با من تماس گرفت که منم بلیت اهواز به کرج رو لغو کنم. منم بلافاصله به وب سایت پایانه رفتم و لغوش کردم. برای لغو کردن باید از شماره خرید که برام ایمیل می شد استفاده می کردم. بعد از لغو کردن بلیت اهواز به کرج گفتم برم ببینم اوضاع اون یکی بلیت که از دفتر شرکت توی کرج لغو شده بود چیه. دیدم که هیچ تغییری نکرده و درواقع استرداد نشده. یه امتحانی بکنم ببینم می تونم لغوش بکنم یا نه. دیدم که بله می تونم لغوش کنم و دوباره پولش رو بگیرم. مثل اینکه سیستم شرکت ها به سامانه وصل نیست یا اینکه اون شرکت فراموش کرده از توی سامانه هم لغوش بکنه.

توی تصویر زیر می تونید لیست بلیت هایی که گرفته بودم رو ببینید. مشاهده می کنید که وضعیت بلیت با مقصد کرج که به صورت اینترنتی لغوش کردم استرداد هست ولی برای اون بلیت که به مقصد اهواز هست هیچ وضعیت استردادی دیده نمیشه.

وضعیت بلیت پایانه 

توی تصویر زیر هم می بینید که با زدن شماره خرید می تونم بلیت رو مستردد کنم.

لغو بلیت پایانه

دوستان عزیز در سامانه پایانه رسیدگی کنن!

البته باید این موضوع رو هم بگم که با استرداد بلیت مبلغ بازگشتی به حساب کاربری شما توی سامانه پایانه اضافه میشه!

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *